Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

η διά-δραση του διαδραστικού προκαλεί αντί-δραση


Εφαρμόζουμε στη τάξη διδακτικές παρεμβάσεις και χρησιμοποιούμε συνεχώς τις δυνατότητες του διαδραστικού πίνακα.
Τα παιδιά εκφράζουν την άποψη (σε κάποιου είδους εσωτερική-διαμορφωτική αξιολόγηση της προσπάθειας) ότι η διδακτική παρέμβαση με αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα, συνιστά ένα ενδιάμεσο στάδιο ανάμεσα στην παραδοσιακή διδασκαλία και στην διδασκαλία στο εργαστήριο Πληροφορικής.
Εκεί οι μαθητές/-τριες δουλεύουν σε ομάδες, χρησιμοποιούν τον υπολογιστή ως αποκλειστικό μέσο μάθησης και απαιτείται μεγάλος βαθμός αυτενέργειας από μέρους τους.
Τα παιδιά, επίσης, αποτιμούν ότι ο διαδραστικός πίνακας τους επιτρέπει να έχουν πληρέστερη εικόνα για τα γεγονότα, περισσότερες και ποικίλου περιεχομένου πληροφορίες (εικόνες, βίντεο, φωτογραφίες, χάρτες) και ότι με τον τρόπο αυτό εμπεδώνουν αποτελεσματικότερα τα διδασκόμενα γεγονότα του γνωστικού αντικειμένου. Προτιμούν, δηλαδή, τη διδασκαλία από τον καθηγητή, με εμπλουτισμό όμως του μαθήματος με πολυτροπικά μέσα και χρήση του διαδραστικού πίνακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: